Телефон: +359 888 59 60 88 Email: office@kajobs.bg

Администратор човешки ресурси

  • Местоположение:
  • Заплата:
    по договаряне
  • Вид работа:
    Пълно работно време
  • Пуснато на:
    3 месеца преди
  • Категория:
    Администрация в бизнеса
  • Краен срок:
    септември 21, 2018

ИКЕА е световен лидер в търговията с обзавеждане за дома с 403 магазина в 49 държави. Започваме своята дейност в България чрез „Хаус Маркет“, която е част от холдинга Фурлис Груп. Към момента оперираме 5 магазина в Гърция, един в Кипър и един в България, 5 Центъра за поръчки в Гърция и два в България, както и електронен магазин във всяка държава. Към настоящия момент в ИКЕА България работят над 400 сътрудника на различни позиции.

За нашия екип в София търсим:

Администратор  човешки ресурси

Описание на ролята:

  • Подпомагане на процесите по администриране на персонала и отчитане на работното време;
  • Изготвяне на работни графици на сътрудниците и координиране на тяхното изпълнение;
  • Изготвяне на справки, отчети и анализи свързани с дейността на компанията;
  • Съдействие при изготвянето на заплатите;
  • Съдействие при изпълнението на вътрешните правила и процедури на компанията;
  • Обслужване на вътрешни клиенти и гарантиране спазването на законовите изисквания;
  • Съдействие при изпълнението на всички ЧР практики в магазина;

Изисквания за длъжността:

  • Много добри комуникативни умения и работа в екип;
  • Отлични компютърни умения;
  • Отлично владеене на английски език;
  • Опит в областта на администрирането и организирането на документи – минимум 2 години;
  • Отлични организационни умения, приоритизиране и умения за управление на времето;
  • Висше образование (приоритет са специалности Управление на човешките ресурси или друга подходяща);
  • Инициативност и страмеж за постигане на резултати;

При нас ще получите:

• Работа на смени при 8-часов работен ден;

• Възможности за развитие в една от най-успешните световни търговски фирми;

• Въвеждащо обучение;

• Високо професионална и бързо развиваща се работна среда.

Допълнителни придобивки:

• Отстъпка при пазаруване в магазините ИКЕА и Интерспорт;

• Ваучери за храна;

• Карта за градски транспорт;

• Годишен бонус, обвързан с представянето на магазина;

• Допълнително здравно осигуряване;

• Храна на преференциални цени в ресторанта за служители;

• Безплатен достъп до лекар, намиращ се в магазина, веднъж седмично;

• Ваучери за коледни подаръци;

• Ваучери за почивка от вътрешни инициативи.

Семейни придобивки:

• Ваучер при раждане на дете;

• Ваучер при сключване на брак;

• Ваучер за децата отличници на нашите служители;

• Ваучер за новоприет студент – дете на наш служител.

Можете да кандидатствате по тази обява, като изберете бутона „Кандидатствай по тази обява“ и изпратите актуална автобиография.

Всички кандидатури ще бъдат преглеждани при пълна конфиденциалност. Предоставянето на лични данни по тази обява е доброволно и те ще бъдат използвани единствено и само за целите на подбора. Ще се свържем само с одобрените по документи кандидати.

местоположение

Тази обява е изтекла. Запазване на обявата